13 Δεκεμβρίου, 2014

† 16 Σεπτεμβρίου 2014 Η εμφάνιση στη μνήμη του Κ τελείωσε…

Το χθεσινό live
Όλοι και ο,τιδήποτε μπορούσε να μοιραστεί μεταξύ μας μαζεύτηκαν στη διοργάνωση
και έγινε μια νύχτα που δεν θα μπορούσε να ξεχαστεί.
Οσο για το τελευταίο [τραγούδι] Je l'aime, ακόμα και τώρα είναι αδύνατον να μπορέσω να κοντρολάρω τα συναισθήματά μου.
Τα λυπημένα πρόσωπα και τα δάκρυα όλων που μαζεύτηκαν στο χώρο...
Είναι βαθιά χαραγμένα στο μάτια μου και δεν μπορώ να το ξεχάσω.

Από τα μέλη στο live,
η ενέργεια που νοιώσαμε ήταν απίστευτη και παθιασμένες ομιλίες ακούγονταν γύρω-τριγύρω
λέγοντας πράγματα όπως "Το live ήταν πραγματικά ολοκληρωμένο με τα 5 μέλη" που επίσης μου έδινε ένα αίσθημα ικανοποίησης.

Παρόλα αυτά, όταν γύρισα σπίτι και ήμουν μόνος
ξαφνικά κάθε συναίσθημα ανέβηκε, ξεχείλισε και ήταν αδύνατον να συγκρατηθώ.

Θα μπορούσα να γράφω όλο το βράδυ μέχρι το χάραμα για όλα αυτά.
Αυτή τη στιγμή γίνεται πολύ σημαντικό το ότι μπορώ να επιβεβαιώσω τα πάντα διαβάζοντας τις σκέψεις για το live που μου στέλνει ο καθένας σας και που μοιραστήκαμε χτες το βράδυ.
Υπάρχει μια φόρμα στο Monologue Garden για να στείλετε τις σκέψεις σας, έτσι έχω λάβει ειλικρινείς εντυπώσεις και ό,τι μου έχετε στείλει.
Οι Moi dix Mois πρέπει να κινηθούν μπροστά προς το επόμενο πράγμα αλλά ακόμη νοιώθω βυθισμένος στις αναμνήσεις του χτες.

Αν και ήταν δύσκολο,
για τα μέλη, για όλους που μαζεύτηκαν στην διοργάνωση, και για τους συγγενείς που μπόρεσαν να κάνουν το καλύτερο πάνω στη σκηνή μαζί, σας ευχαριστώ.
Νομίζω ότι ο K-kun ήταν χαρούμενος να περιβάλεται από τόσο όμορφα λουλούδια.
Ασφαλώς ακόμη και οι άνθρωποι που δεν μπόρεσαν να έρθουν επίσης έστειλαν τα συναισθήματά τους από την καρδιά του και αυτά έφτασαν στον K-kun.

Χτες, ήταν μια σημαντική στιγμή που ενώσαμε τους εαυτούς μας.
Ετσι τώρα, οι Moi dix Mois θα πρέπει να ανοίξουν την επόμενη πόρτα.

Από δω και πέρα, οι Moi dix Mois στέλνουν τις ευχές τους.


Μάνα





(Μετάφραση: Ελενα Αρχοντάκη)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

† Translate