16 Νοεμβρίου, 2014

† 29 Μαρτίου 2013 Κερασιές / Τούρτα γενεθλίων






Τις προάλλες, μαζί με το μικρό μου φίλο
Πήγα να δω τις ανθισμένες κερασιές. (^з^)-☆!!

Τυλιγμένοι στην ομορφιά των ρόδων που ανθίζουν μεθυστικά...
Μόνο για μια στιγμή...
Ερχονται κοντά στη καρδιά...



Μάνα





† Τούρτα γενεθλίων 



Στο live της 20ης Μαρτίου, στο φεστιβάλ γενεθλίων μου,
σας δείξαμε
μια σπτική τούρτα από το "La Kitchen Knife Aristocrat" με επικεφαλής ζαχαροπλάστη τον Σεθ, την οποία φέραμε στη μέση  [της σκηνής] για μια φωτογράφηση.
Ασφαλέστα, δεν αναρωτιόσαστε πόσοι όροφοι είναι?

ουφουφουφουφ...
Ολη η ιστορία θα βρίσκεται στο Digital Madousho όπου ο ζαχαροπλάστης, ή γλυκός άνθρωπος (ευτυχώς το γλυκό ή ‘dolche’ είναι κάτι που ο Σεθ θα μπορούσε να πει)
Ο Σεθ θα σας εξηγήσει και θα σας δείξει!

Λοιπόν, σκέφτομαι κάτι τέτοιο.(o^_^o)





Είμαι [επίσης] βιαστικός να μπω στο δεύτερο μέρος της αυτοβιογραφίας μου!
Ολόκληρη η ιστορία αρχίζει να φαίνεται...

Εβαλα τη φιλοσοφία ζωής μου,
και εφόσον σχεδιάζω να την κάνω μια μοναδική αυτοβιογραφία,
παρακαλώ να την περιμένετε με ανυπομονησία!



Μάνα




(Μετάφραση: Ελενα Αρχοντάκη)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

† Translate