16 Νοεμβρίου, 2014

†19 Μαρτίου 2013 Μέρος Πρώτο / Ξύπνημα στο Λαμπερό Φως / 3,19


Το πρώτο μέρος της πρόβας έφτασε στο τέλος του!
Αφού θα είναι οι τωρινοί Moi dix Mois και φιλοξενούμενοι από τους πρώτους Moi dix Mois,
(Αν και λέω φιλοξενούμενοι, θα είμαι κι εγώ εκεί επίσης...)
θα πρέπει οπωσδήποτε να κάνουμε κάποιες αλλαγές.

Αυτό που εννοώ είναι, θα πρέπει να κάνουμε πράγματα όπως αλλαγές στο σετ των ντραμς...
Κατά το διάστημα αυτό, ίσως πάρει λίγο χρόνο να γίνει.
Στο μεταξύ,
πιείτε ένα ποτό,
πηγαίνετε στο μπάνιο,
κλπ...
Παρακαλώ βρείτε κάτι να γεμίσετε το χρόνο σας (o^_^o)

Επίσης, θα υπάρχουν τόνοι ενθουσιασμού,
αλλά να είσαστε προσεκτικοί να μη το πάτε στα άκρα
Θα μπορούσατε σοβαρά τωρα να τραυματίσετε κόσμο στις πρώτες σειρές,
κι αυτό με ανησυχεί...
Εάν όλοι συνεργαστούμε με όλους θα είναι το καλύτερο live!



Λοιπόν, να πηγαίνω στο κρεβάτι μου τώρα για να προετοιμαστώ για την πρόβα Νο. 2 (-_-) …zzz


Μάνα








† Ξύπνημα στο Λαμπερό Φως 

Ενα αναζωογονητικό ξύπνημα! (^o^)/


(Λαμπερό φως μέσα από το πλούσια πράσινη βλάστηση του κήπου στο σπίτι μου...)

Εδωσα αρκετή ενέργεια στην πρόβα,
έτσι ήμουν σε θέση να ξεραθώ στον ύπνο για πρώτη φορά σε πολύ καιρό (^з^)-☆!!

Λοιπόν, σήμερα είναι το δεύτερο μέρος της πρόβας.
Θα πάω με όλη μου την πολεμική διάθεση!!!

Με την ευκαιρία,
δεν  πρόκειται να είναι οι τωρινοί Moi dix Mois απέναντι στους αρχικούς Moi dix Mois!
Τα πρώτα μέλη είναι οι καλεσμένοι μας μέχρι τέλους.

Το βασικό live θα είναι ασφαλώς οι τωρινοί Moi dix Mois
ή τουλάχιστον, ας το πούμε έτσι!

Αυτή τη φορά πιθανόν να είναι άνθρωποι που έρχονται για πρώτη φορά και από τα παλιά.
Ακούτε τα διάφορα CDς των Moi dix Mois,
και όταν αρχίσει η ένταση
προετοιμαστείτε και αναθεωρείστε τους εαυτούς σας!♪ゝ(▽`*ゝ)

Αγάπη dix!

Επιπλέον, σήμερα
είναι η παραμονή των γενεθλίων μου! ヽ(*´∀`)/




Μάνα





† 19.3

Σήμερα είναι η μέρα της μουσικής.♬♪

Ενώ διαβάζω στο email μου τα ευχετήρια μηνύματα όλων σας
Περιμένω με ανυπομονησία το αυριανό φεστιβάλ των γενεθλίων μου,
και η έντασή μου ανεβαίνει!
.+:。d(≧ワ≦)b:.。.+.:━━ッ!!

Τα εντεινόμενα κύματα της πρόβας επίσης καταλαγιάζουν και τελειώνουν με ασφάλεια,
έτσι η φόρτιση είναι απολύτως ολοκληρωμένη!

Λοιπόν, επιτέλους αύριο, έχουμε
το Fragments of Philosophy Series Final Part 10!
Επίσης, το φεστιβάλ των γενεθλίων μου!

Για μένα, αυτή είναι μια σημαντική μέρα για τους Moi dix Mois.

Ας την κάνουμε μια φανταστική μέρα για όλους!


υ.γ.
Στην είσοδο του live,
για να χρωματίσουμε με μεγαλοπρέπεια το φεστιβάλ των γενεθλίων,
ένα ‘είδος’ θα μοιραστεί!
Αυτό το είδος θα χρησιμοποιηθεί όταν θα λάβετε ένα μήνυμα από τους Moi dix Mois
Οπότε μη το χρησιμοποιήσετε αμέσως!


Ετσι, τότε, όλα για περισσότερη αγάπη dix Love! αύριο!




Μάνα





(Μετάφραση: Ελενα Αρχοντάκη)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

† Translate