06 Σεπτεμβρίου, 2014

† 16 Νοεμβρίου 2012 Deep Sanctuary 3 στην Osaka

Χτες ήταν η καλύτερη νύχτα, συμφωνείτε?!

Η Osaka επιβεβαιώθηκε σαν ένας χώρος ιερού μυστηρίου!

Deep! Deep! Deep!

Στο ξεκίνημά του, θα μιλάνε για το ένα και για το άλλο σχετικά με την ώρα που δημιουργήθηκαν οι MALICE MIZER και θα αναφέρονται στην αυτοβιογραφία μου που γράφω τώρα, αλλά ανάμεσα σε όλα θα υπάρχει μια μυστική ιστορία που θα ξεπηδάει από μέσα προς το μέρος σας.


Δεν μπορώ να σταματήσω το γέλιο μου ( ゚∀゚) αχαχαχαχαχαχαχαχαχα
Λοιπόνl~ πώς θα τα συγκεντρώσουμε όλα μαζί (χαμόγελα)

Ααα, χτες ήμουν απασχολημένος με τις προετοιμασίες και ξέχασα να βγάλω τρεις καλές πόζες [φωτογραφίες]…

Συγνώμη γι’ αυτή τη φωτογραφία <(_>


Πριν από το live, και για να ξανακερδίσω τη Naniwa δύναμή μου με φαγητό στην φάρμα Takoyaki της Οsaka, Takoyaki!(゚д゚) μμμμμ υπέροχο!


Επίσης, έλαβα κι ένα σχόλιο από τον αγαπητό Κόμη Yu~ki.
+++++++++++++++++++++++

Σε όλους όσους αγαπώ τόσο πολύ

Πέρασε αρκετός καιρός από την τελευταία φορά που εμφανίστηκα στην Osaka,
και ακόμη και τώρα οι σκηνές από τη χθεσινή βραδιά ζεματάνε στο μυαλό μου.
Ευχαριστώ πολύ για την πανέμορφη βραδιά.
Τα χαμογελαστά σας πρόσωπα ήταν τα καλυτερότερα!!
Σας ευχαριστώ για τα ζεστά σας συναισθήματα!!

Να συναντηθούμε ξανά.

+++++++++++++++++++++++

Αυτά είχα να πω.
Το μπάσο του Yu~ki' δεν ήταν το καλυτερο χτες το βράδυ?


Ουφουφουφ・・

Θα ξεκαθαρίσει στην αυτοβιογραφία μου για όλους στην Osaka
Να περιμένετε με ανυπομονησία τις ιστορίες μου που έχω για το χρόνο που πέρασα με διάφορες μπάντες στην Osaka!

Μάνα


(την μετάφραση επιμελήθηκε η Ελενα Αρχοντάκη)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

† Translate