11 Σεπτεμβρίου, 2014

† 10 Δεκεμβρίου 2012 Συζητήσεις περί αισθητικής / Paradise









Τις προάλλες έφαγα χέλι για να προετοιμαστώ για το live του Δεκεμβρίου.

Στην πραγματικότητα,
ο Kamijo που ξέρει πόσο μου αρέσει το χέλι μου είπε "Θέλω να σε πάω σε ένα εστιατόρια για χέλι~!" Ετσι τελικά δέχτηκα την προσφορά του.
Ο Kamijo με καθοδηγούσε κατά τη διαδρομή για το εστιατόρια χελιού και

Ω θέε μου!

Όπως θα περιμένατε, μόνο ο Kamijo θα πήγαινε σε τέτοιο όμορφο μαγαζί.
Και το εσωτερικό του εστιατορίου ήταν διακοσμημένο με όμορφη μοντέρνα τέχνη!
Υπήρχε ένας κόκινος καναπες που μπορούσες να γείρεις πίσω και να ατενίζεις από το παράθυρο και ένοιωσα απλά ότι βρίσκομαι σε ξένη χώρα... Βρισκόταν σε ένα υπέροχο μέρος!

Με την ατμόσφαιρα που είχε ήταν ελκυστικό και σε προσκαλούσε και τότε με χτύπησε στη μύτη η γλυκιά μυρωδιά του μαγειρεμένου χελιού!
Ασφαλώς, το χέλι που δεν έχει γίνει στο ατμό μπορεί να θέλει λίγο μάσημα παραπάνω αλλά είναι πάντα καλό!

(*´Д`*) νοστιμότατο.:゚+

Ενώ απολαμβάναμε το χέλι μας,
συζητούσαμε με ολοένα αυξανόμενη ευχαρίστηση για ΙΤ καινοτομίες και παραγωγή ήχου!

Τότε απότομα ρώτησε ο Kamijo

"Mana-Sama, σου άρεσε το body-con, σωστά?"
[*σημείο της μετάφρασης-- body-con εννοεί ντύσιμο σε ερωτικό στυλ]


Ημουν κάπως, ( ゚д゚) Eεεεε!?!? και γρήγορα κοίταξα μακρυά...
Δεν έχω ακούσει αυτή τη λέξη για πολύ καιρό, έχω πεθάνει?

Ασφαλώς κατά τη εποχή των MALICE MIZER ντυνόμουν κατ’ αυτόν τον τρόπο σαν πορσελάνινη κούκλα, αλλά...

Όταν τον άκουσα, σκέφτηκα, “το είπε αυτό στ’ αλήθεια?”

Ετσι είπε, "το θυμάμαι σαν κάτι τέτοιο~"

Αναρωτιέμαι αν ο Kamijo είναι ακόμα κολλημένος με τη ψευδαίσθηση της  εποχής αυτής, της φούσκας...
Είναι ένα μυστήριο.

Τελευταία γράφω την αυτοβιογραφία μου, έτσι για να μπορέσω να ξαναθυμηθώ μερικά πράγματα
μιλάω με διάφορους ανθρώπους, αλλά όπως φαίνεται οι μνήμες τους είναι θολές...

Και μετά τι νομίζετε για τη μόδα της κάλτσας μέχρι το γόνατο και τη μόδα του μίνι!?
Όταν ξεκινήσαμε αυτού του είδους τις συζητήσεις, ο Kamijo είπε "έχω ένα φετίχ στα πόδια~ με αυτή την εμφάνιση..."
...Ελπίζω ο καθένας να μπορεί να φανταστεί περί του τι ειπώθηκε στη συνέχεια μετά από αυτό. <(_ _*)>

Συνεπώς, το νόημα της Αισθητικής στον Έρωτα, είναι συναρπαστικό (^O^)άχαχα!!
Είμαι λίγο πιωμένος...


Μετά από εκεί πήγαμε σε ένα μέρος με ανοιχτό μπαρ
Πήρα ένα γλυκόπικρο Spu Mojito.
Ο Kamijo, όπως θα περιμένατε, είχε άλλη αισθητική!
Επινε κρασί.

Και τότε έπεσε η αυλαία για τη νύχτα...

+++++++++++++++++

Λοιπόν, η 29η Δεκεμβρίου και το πάρτυ για το τέλος της χρονιάς πλησιάζουν, σωστά?

Αυτή τη φορά, εφόσον είναι τα 10 χρόνια, ετοίμασα το Paradise.

Το πρωτότυπο κοκταίηλ του Mana-Sama!

"Μαγευτικό μπλε, ένας όμορφος μυστικός παράδεισος" (σλόγκαν)

Ετοιμάζω μια ποσότητα από αυτό.
Φυσικά, θα σας πρόσφερα από αυτό το κοκταίηλ...

Επίσης, ετοιμάζω ένα μη αλκοολούχο κοκταίηλ για τους μικρούς.

Είχα προηγούμενη εμπειρία με shakers, έτσι έχω αποκτήσει μεγάλο ενδιαφέρον στα cocktails.

Ακόμη και τώρα έχω εφαρμογές για κοκταίηλς στο κινητό έτσι όταν έχω χρόνο τα ψάχνω!

Θα ανεβάσω λεπτομέρειες αργότερα.

Μιλώντας για το οποίο, ας κάνουμε αυτό το πάρτυ για το τέλος του χρόνο μια σπέσιαλ βραδυά!

Μάνα



(Την μετάφραση επιμελήθηκε η Ελενα Αρχοντάκη)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

† Translate