07 Οκτωβρίου, 2013

† 30 Ιανουαρίου 2012 Νεα για το Μαντούσο!

Χθες όπως είδατε ξεκίνησα την αναπόλησή μου!

Λοιπόν, σας έχω νέα.
Όταν γύρισα σπίτι λοιπόν, διαπίστωσα
ότι ξέχασα ένα συγκεκριμένο γεγονός
και το πρόσθεσα αργότερα στο άρθρο.

Αφού γύρισα λοιπόν στη γωνιά μου...
Madou Memoirs..

Ήταν κάτι σαν τα όνειρα του Λυκείου,
Τώρα τελευταία τριγυρίζει στο μυαλό μου η παλιά εποχή,
ήταν κάποιο γεγονός που με κρατούσε σε κατάθλιψη αρκετό καιρό,
παρόλα αυτά, έκανα διαφορετικά πράγματα την Πρωτοχρονιά.

Είναι μια ιστορία από τα χρόνια του Λυκείου,
που κράτησε γύρω στα ενα - δύο χρόνια.
Μετά το σχολείο 6-7 αγόρια και κορίτσια μέναμε σε μια τάξη,
και κάναμε κάτι απαγορευμένο..

ήταν η εποχή των απαγορευμένων.. ΧΧΧΧ

Μετά από αυτό, ότι και αν κάνετε , ξαναδιαβάστε το Μαντούσο!

΄΄Ηταν σαν να διαβάζω μια νουβέλα
και ας ήταν η ίδια μου η περίεργη εμπειρία.

Αλλά νομίζω ότι αξίζει το διάβασμα.

-Μάνα-

 Τη μετάφραση επιμελήθηκε η δεσποινίδα Αγγελική Ασημάκη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

† Translate