26 Μαρτίου, 2013

† 7 Νοεμβρίου 2011 Backlight

Σήμερα ο εικονολήπτης μου έδωσε φωτογραφικά αρχεία από το 11,3WWW για ένα μικρό έλεγχο.

Δεν λάμπει μπλε το φως από πίσω και δεν είναι τα νέα μου μαλλιά τέλεια...

Όλοι εσείς που δεν μπορούσατε να έρθετε στο Live, αναρωτιέμαι, μπορείτε από τη φωτογραφία να πείτε ποια ήταν η ατμόσφαιρα του live;
Είναι σαν οφθαλμαπάτη και οι νεκροκεφαλές δίνουν στην ατμόσφαιρα κάτι τρομακτικό...

Επίσης, εφόσον βγάλαμε και φωτογραφίες έξω από το Live αργά ή γρήγορα θα τις φανερώσω.

Στο πρώτο μισό του Darkness Theater η ατμόσφαιρα της σκηνής ήταν χαρούμενη αλλά εγώ ήμουν εξαιρετικά άνετος.  Ειδικά με την έναρξη εισόδου του Perish στον κόσμο μου.

Όταν κοιτάζω το ερωτηματολόγιο και τα σχετικά, με χαροποιεί που ευχαριστηθήκατε απόλυτα την ατμόσφαιρα του Darkness Theater.

-Μάνα-

Την μετάφραση επιμελήθηκε η κ. Έλενα Αρχοντάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

† Translate