26 Μαρτίου, 2013

† 20 Νοεμβρίου 2011 MoL

Είναι λίγο ξαφνικό αλλά για όλους τους Yu~ki φανς
θα σας αρέσουν αυτά τα καυτά νέα της φυσικής πέτρας!

Αυτή τη στιγμή στο Midi:Nette Shop
αποφασίσαμε να δημοσιοποιήσουμε τα αξεσουάρ φυσικής πέτρας "Mother of Life" του Yu~ki.

Η συζήτησή μας ήταν η ακόλουθη....

Φέτος, συναντήθηκα με τον Yu~ki-chan πολλές φορές σε διάφορα σημεία,
όταν άρχισε να φτιάχνει τα δικά του αξεσουάρ, ήταν κάτι που δεν είχα ξαναδεί αλλά που το είδα να γεννιέται...
Ο καθένας γνωρίζει επίσης ότι καθώς μου αρέσουν οι φυσικές πέτρες
ήταν κάτι που με τράβηξε...

Όσο μιλούσαμε, ο Yu~ki έμοιαζε να μην είναι καλά εξοικειωμένος με τους υπολογιστές, έτσι ανησυχώ σχετικά
με το πόσο καλά θα διαδοθεί η δουλειά του.?

 Η δεκάχρονη απομάκρυνση και σιωπή του Yu~ki' δεν ήταν μόνο μέσα από τη μουσική αλλά επίσης σαν ένας νέος  "καλλιτεχνικός παραγωγός", αλλά εφόσον

ήμαστε στο ίδιο συγκρότημα για αρκετά χρόνια χαίρομαι που μπορώ να τον υποστηρίξω.
Ετσι, συμπερασματικά, αποφάσισα να πουλήσω την παραγωγή του στο Midi:Nette shop.

Τα έχω ήδη πει αυτά, για να γιορτάσουμε το ξεκίνημα, έλαβα ένα σχόλιο από τον Yu~ki-chan.



--->

Σε όλους σας, έχει περάσει λίγος καιρός.

Προς το παρόν είμαι απασχολημένος με δραστηριότητες παραγωγής,,
και σταθερά και χωρίς να το ξέρει κανείς κάνω στολίδια και κοσμήματα.
έτσι αυτή τη φορά έβγαλα τη δικιά μου φίρμα, Mother of Life,
και έχω αποφασίσει να πάρω βοήθεια στη δουλειά μου από την Midi:Nette Shop.

Αυτή η δουλειά είναι κυρίως ολοκληρωμένα διακοσμητικά σχέδια με μια φυσική πέτρα που μοιάζει με ρομαντική ζωγραφιά και έχει
διάφορες καμπυλωτές και σπιράλ εικόνες που αποδίδονται με σύρμα.
Επίσης, σε προετοιμασία για κάθε δουλειά με σειρά, θα υπάρχει ένα μήνυμα τυπωμένο που θα βγαίνει σε κάθε θέμα.
Αλλά, ποτέ πριν δεν είχα αρχίσει τόσο παράξενη δραστηριότητα (γέλια).
Νομίζω ότι ειναι πραγματικά μια εμπειρία.

Σε σχέση με τη φυσική πέτρα, είναι ακριβώς μια τυπική πέτρα δύναμης,
δεν περιγράφεται με λόγια το πόσο θεωρείται μυθική.
Κατά τη γνώμη μου η φυσική πέτρα σου δίνει το συναίσθημα που έχεις τη στιγμή που συναντάς ένα σημαντικό πρόσωπο
σε μια σημαντική στιγμή.
Θα ήταν σπουδαίο εάν ήταν σαν ξεκίνημα ενός ταξιδιού πίσω στο όμορφο πλησίασμα κάποιου για πολλούς ανθρώπους.

χμμμ!? Αλλά γιατί ένας μπασίστας φτιάχνει διακοσμήσεις;
Τουλάχιστον, τώρα που διαβάζετε αυτά, νομίζω ίσως οι άνθρωποι θα με θυμούνται (γέλια)
Λοιπόν, αντιθέτως, ίσως οι άνθρωποι που με θυμούνται δεν νοιώθουν άνετα να πουν "ααααα~ καταλαβαίνω"

 Θα μπορούσα να πω πολλά αλλά...
Μέχρι τώρα ήθελα να συνεχίσω να κάνω διάφορα πράγματα, αλλά νομίζω ότι θα έπρεπε να φροντίσω αυτή την καινούργια παραγωγική
μου δραστηριότητα

Εκτός από τη σχετικότητα με το περιβάλλον και τη δραματική αλλαγή των καταστάσεων ακόμη και τώρα.
Αυτό εξηγεί λίγο πάρα πολύ, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είμαι αποκομμένος από τη μουσική, και για μένα αυτό είναι ένας τρόπος
να εκφράζομαι, έτσι ακριβώς αυτή τη στιγμή περπατάω με τη χαρά και τον πόνο των δημιουργιών μου στους ώμους μου!

Μέχρι στιγμής με κάτι σαν αυτό στο μυαλό μου, θέλω να δημιουργήσω πράγματα που δεν έχουν ιδωθεί ποτέ πριν στον κόσμο.
Επίσης, ο καθένας που λέει "Αα~ααχ ο Yu~ki ακόμη φτιάχνει κάτι μυστήριο!" θα ένοιωθα πραγματικά χαρούμενος εάν έισέπραττα
την ευχαρίστηση και την ενθάρρυνσή σας.

χμμμ? Αλλά, γιατί ανεβάζω αυτό το σχόλιο στο blog του Mana-chan?

------------------

…Οι άνθρωποι είναι σπουδαίοι, έτσι δεν είναι... Κάθε μέρα η τεχνολογία αλλάζει, και με το πάτημα ενός κουμπιού
μπορείς να ψάξεις τα πάντα, έτσι η λέξη είναι πάντα γυρνάει από τη μια αλληλογραφία στην άλλη….
Μη σκέφτεστε, Νοιώστε χρησιμοποιώντας τις λέξεις του κυρίου που είπε "μη σκέφτεσαι, νοιώσε" (Bruce Lee),
ο οποίος μόνο βασίζεται στην προαίσθηση, για μένα το να κινούμαι μόνο με το συναίσθημα ήταν δύσκολος τρόπος να ζήσω
σε αυτό τον κόσμο…


Έτσι… αφήνοντας αυτά πίσω ερχόμαστε στο τώρα. Αλλά ειναι μόνο μια δικαιολογία να μπορείς να ξεφύγεις και να ξαναξεφύγεις
από πράγματα που έχεις μάθει (πικρό χαμόγελο)

Και, περνώντας το χρόνο ήρεμα αποκομμένος από ανθρώπους και φοβισμένος, ο Mana-Sama με φώναξε όταν ζούσα μέσα στη λύπηση!

"Έλα να μείνεις μαζί μου" …Αααααχχχ!! Mana-Sama~!!
…όχι όχι, δεν είπε τίποτα τέτοιο (γέλια)
Είπε "Πες μου αν χρειάζεσαι βοήθεια σε ο,τιδήποτε. Εντάξει[.]?"
ωωωωωωωω~Mana-chan…(δάκρυα)
Οι φίλοι είναι κάτι που θα πάρω μαζί μου. Πάντα κάποιος έρχεται να με σώσει~.

Σε όλους μας~ Οι φίλοι είναι σημαντικοί! Οι άνθρωποι δεν είναι μόνοι τους~ έτσι δεν μπορούμε να ζήσουμε μόνοι μας~!
Αλλά, όταν βασιζόμαστε σε άλλους, δεν πρέπει να είμαστε παθητικοί! Ειδικά εγώ (γέλια)


Ευχαριστώ όλους όσους είναι γύρω μου υποστηρίζοντάς με αυτά και με εκείνα, και για αυτή την παραγωγική δραστηριότητα
για μένα και για όλους νομίζω θα ήταν καλύτερο εάν θα μπορ
ούσα να κάνω αυτό το νέο εορτασμό σε μια σελίδα.
Συνεπώς, σας ευχαριστώ όλους, καλωσήρθατε στο Mother of Life!

++++++++++++++++++++++++++++++



Σε όλους όσους είναι φανς του Yu~ki,
ας τον συγχαρούμε σε αυτό το νέο του ξεκίνημα!

-Μάνα-

Τη μετάφραση επιμελήθηκε η κ. Έλενα Αρχοντάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

† Translate