21 Ιανουαρίου, 2013

† 8 Aυγούστου 2011 Tres Bien

Γιατί κάνει τόση ζέστη!  ι(-?- ;|||)
Μιας και δεν μπορώ να δουλέψω αποτελεσματικά στη ζέστη,
Έχω τη μικρή συλλογή μου από συντριβάνια,
τα tres bien συντριβάνια, σε λειτουργία.

Δεν είναι ωραίο το νερό; Το συντριβάνι μου γιατρέυει το πνεύμα.
Μιας και κατέχω αρκετά κομμάτια στο συντριβάνι μου
ίσως όταν έχω χρόνο να σας τα παρουσιάσω.

Αλλά μιας και είναι το Oban στα κοντά,
έχω πολλά που πρέπει να κάνω στο σπίτι αυτή τη στιγμή.

Έχει πέσει πολλή δουλειά εδώ γύρω..

Το επερχόμενο Live της 21ης Αυγούστου "Fragments of Philosophy ~Prologue~" στο Shibuya DUO πλησιάζει!!!

Το συγκεκριμένο δε θα μπορέσετε να το βρείτε και να το δείτε εύκολα,
έτσι αν δεν έρθετε στο Live θα το μετανιώσετε!

huhuhu…

Ανυπομονώ!

-Μάνα-


Τη μετάφραση επιμελείτε η Popi Kara (Goblin)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

† Translate