06 Δεκεμβρίου, 2012

† 9 Μαρτίου 2011 Μυστήριο..

'Ελαβα μια ερώτηση από ένα θαυμαστή που πρέπει να την απαντήσω αυτή τη στιγμή.

Σε κάποιο μουσικό ιστολόγιο
******************************
Νωρίτερα όσο ήμουν στη δουλειά έλαβα μια πρόσκληση από τον Μ-σαν,
"Θα ήθελες να παίξεις μαζί μας το βράδυ της 19ης Μαρτίου;"
Ήρθε τόσο ξαφνικά που δε βρήκα χρόνο να την απαντήσω.
Έπειτα, και πάνω στη δουλειά, δεν γνωρίζω και τους φίλους του καλά , τον κόμη Δράκουλα και  τον Κ, και πρέπει να απαντήσω το συντομότερο κτλ κτλ...
******************************

Κάτι μου κολλάει ως ένα βαθμό εδώ.
Ο κόμης δράκουλας θα μπορούσε να είναι ο Yu~ki και ο Κ ο Κόζι, σωστά;
Παρόλα αυτά υπάρχει και ένα Μ στο όλο μήνα.. Είχα πολύ δουλειά για όλα αυτό.
Για αυτό ας το απαντήσουμε..

Σε σχέση με μένα, εγώ δεν έχω κάνει καμιά προσφορά!
Εξεπλάγην που είδα το άρθρο.

Μιας και το άρθρο, δεν είναι κάτι το συγκεκριμένο, καλώς ανυσυχήσατε
 που μοιάζει με το δικό μου.

Τα ραντάρ σας όμως δε πιάνονται, βλέπουν τόσο μακρυά!

Ίσως αυτός που έκανε τη προσφορά,
βρίσκετε πολύ κοντά μου.

ή κάποιος χρησιμοποιεί το όνομά μου.

Βρίσκομαι στο αποκορύφωμα των εργασιών για εκείνο το βράδυ
και δεν έχω καλέσει φίλους για guests.

χμμ.. Μυστήριο.

-Μάνα-

(λίγες ώρες αργότερα την ίδια μέρα)

 † Και κάτι ακόμη..


 

Είμαι ο διάκονος Λουγκόσι.
Έχω νέα για όλα τα μέλη του ΜΟΝΑΜΟΥR
 Λυπάμαι που περιμένατε τόσο πολύ.
Το τελευταίο τεύχος του Madusho, τυπώνετε τώρα.  
Θα το παραλάβετε σύντομα.

ΥΓ
Για όσους ανυσυχούν που δεν λαμβάνουν email από το ΜΟΝΑΜΟΥR
αν το βλέπετε μέσω κινητού υπάρχει μια περίπτωση  ο κεντρικός υπολογιστής να το απορρίπτει αυτή τη στιγμή. Υπάρχουν κάποια προβλήματα στους σέρβερ.   
Αν συνεχίζονται τα προβλήματα μπορείτε να μου στείλετε στο ιστολόγιο μου. Μπορεί να σας λύσω ορισμένα από αυτά.
 Αν περάσει ορισμένος χρόνος θα αποδειχτεί ότι είναι θέμα της ανταπόκρισης.

 Επίσης υπάρχουν ένα σωρό νέα που τριγυρίζουν στο διαδίκτυο.
Μην αφήσετε την είδηση παρακάτω να φανεί σαν αληθινή.
Τι θα λέγατε να ηρεμήσετε λίγο; 

Δεν θα είναι αυτή η γενική ιδέα,
και νομίζω εξηγήθηκα για αυτή τη μυστηριώδη ιστορία.
Μη νομίζετε κιόλας ότι είναι ένα κακόγουστο αστείο.

Αυτά είχε να πεί ο Απόλυτος άρχοντας.
Αυτά είπε ο διάκονος Λουγκόσι.     

Τέλος πάντων ελπίζω να δείτε την ιστορία ως έχει.
Και επειδή πλησιάζει και η μέρα,
συνεχίστε να ακούτε D+Sect για να συντονιστήτε με το Live.

-Μάνα-    
 
  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

† Translate