22 Νοεμβρίου, 2012

† 7 Iανουαρίου 2011 Τοκυο

Βαμένος στα άσπρα,
επέστρεψα στο τσιμεντοδάσος,  από το πραγματικό , όμορφο δάσος,
οπότε κάθομαι ένα λεπτό να ξαναβρώ την ανάσα μου.
Μάλλον βιάστηκα για το νέο έτος.
Αλλά είχα σκοπό να το περάσω ήσυχα στο σπίτι των γονιών μου.

Πρόσεξα στο όσο έφαγα, Mochi, το παράκανα λίγο. Βέβαια είναι φαγητό εορτών!
Έπαιξα και με τα παιδιά της αδερφής μου, πάλι έκανα το roller coaster,
ήπιαμε και τραγουδήσαμε με συμμαθητές (δεν τραγούδησα εγώ)
Είχαμε και συζητήσεις γεμάτες νοσταλγία,
(για κάποιο λόγο συζητήσαμε περισσότερο για φαγητό και ποτό από τα παιδικά μας χρόνια)
Επισκέφτηκα και κάποιους τάφους... (ήταν τόσο ειρηνικά)..

Και αυτά και τα άλλα.. είναι πολλά για να τα αναφέρω.

Επίσης και το ναό που περίμενα να επισκεφτώ τόσο καιρό
και κέρδισα και ένα kumade στη ζωγραφική!
το omikuji μου θα μου φέρει μεγάλη τύχη.

Θα είναι ένας υπέροχος χρόνος!

-Μάνα-

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

† Translate