05 Νοεμβρίου, 2012

† 21 Mαρτίου 2010 Όμορφο το Madou Gathering!!!

Τι έχετε να πείτε για το πάρτυ στο σπίτι μου χτές?
Ειλικρινά το απόλαυσα!

Είχε διακοσμηθεί σαν το δωμάτιό μου, και το εσωτερικό μεταφέρθηκε στην αίθουσα υποδοχής δίνοντας έτσι μια τελείως διαφορετική αίσθηση. Ήταν Καλό ναι?


Ήμουν τόσο χαλαρός που εμφανίστηκα στη σκηνή με τις πυζάμες μου. Με αυτάκια κουταβιού και τον Μίνι Σνούπι στον ώμο, συνάντησα τους πάντες. Σοκαριστήκατε?
 Χάρηκα που άκουσα τις φωνές πολλών από κοντά να μου φωνάζουν " τι χαριτωμένο!"

Μετά, στη διαδικασία των ερωτήσεων, όταν ρωτήθηκα "τι με στεναχώρησε τελευταία" , είπα μόνο ένα "έσπασε..." αλλά η λεπτομέρεια είναι ότι έπεσε το τηλέφωνό μου κάτω και έχασα όλα μου τα αρχεία. Έχασα τα πάντα! και δεν ήθελα να το πω, γιατί στεναχωρήθηκα υπέρ του δέοντος.

Να τα προσέχετε τα δικά σας!

Σε όσους λάβατε το δώρο μου!! Συγχαρητήρια!

Είναι μεγάλης αξίας.

Το τελευταίο Τραγούδι το
Pageant
Έτσι με όλα τα φώτα, η διαδικασία έμοιαζε με πομπή!
Με συνεκίνησαν πολύ όλα, τα μπλέ φώτα πάνω στο μαύρο σκηνικό..
Και μετά επήλθε ησυχία.
Και όταν όλα άναψαν ξανά, μια αίσθηση ένωσης με πλημμήρισε, με κατέκλυσαν τα συναισθήματα.

Για όλα τα μέλη του Mon+Amour, είστε οι καλύτεροι!

Πόση αγάπη..

Σας ευχαριστώ για το πανέμορφο βράδυ!


-Μάνα-


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

† Translate