05 Νοεμβρίου, 2012

† 19 Aπριλίου 2010 Σημαντική ημέρα για μένα!

Έχω αναλάβει τη σύνθεση και την οργάνωση για τη Sony , αλλά το παράκανα σήμερα. Πέρασα τα όρια. Τελευταία ακολουθούν άλλη τακτική για την παραγωγή των τραγουδιών , κάτι με το οποίο δεν είμαι εξοικειωμένος ακόμα. 

Κέρδισα ένα πόντο σαν μουσικός σήμερα, ανέβηκα ένα επίπεδο! 

cha cha cha cha cha chaa ♪

Έχουμε μελετήσει και συζητήσει μαζί με αρκετούς προσωρινούς οργανοπαίκτες. Έκανα και πράγματα, μαγικά γρήγορα, μια ταχύτατη τακτοποιήση!


fufufu....


Έχω το τελευταίο κλειδί που ανοίγει την πόρτα στο χέρι μου!

Θέλω να πω σε όλους, όλες τις λεπτομέριες όταν το info ban , εξαφανιστεί!


Επιπλέον,

αυτό το νέο genre είναι κάτι παραπάνω από καινούριο, και με όλη τη δουλειά που "έπεσε" στη σύνθεση, σαν μουσικός, μου έρχετε να τσιρίξω!
 Οπότε αυτό προκαλεί μία αλλαγή στο ύφος των Moi dix Mois.
Σας κρατάω στην αναμονή, σας παρακαλώ να το περιμένετε με αγωνία!
Αν και έκανα ένα μεγάλο αριθμό τραγουδιών μέχρι τώρα, δεν έχω γράψει ακόμη τους στίχους!

 Και αφού επιθυμώ το τέλειο, επικαλούμαι την υπομονή σας.

Eπίσης, σκεφτόμουν και για μια μελλοντική φωτογράφιση, 
για το "Gothic & Lolita Ensemble" vol. 2 αλλά φαίνεται να υπάρχουν θέματα..
Και αφού ήδη ετοίμαζα κάτι σχετικό, παρόμοιο με ένα gothic αγγελάκι της EGL , ήταν κάπως απογοητευτικό..

Αλλά έτσι κι αλλιώς,

θα υπάρχει αναφορά για το Madou Gathering, στο FOOLS MATE στο τέλος του μήνα,
να το περιμένετε!.

-Μάνα-

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

† Translate