22 Νοεμβρίου, 2012

† 12 Ιανουαρίου 2011 Συζήτηση με τους επισκέπτες

Θα υπάρξει μια συνέντευξη στο "Game Lab" που θα κυκλοφορήσει στις 15.
Game Lab February 2011 Issue
Part 1 Feature: MHP3 Ultimate data Part 2 Feature: The V-kei feature special project: The complete Pokemon battle victory guide combat setup…


Μέρος δεύτερο όμως μιλάμε για το Visual Kei,
και σύμφωνα με τον δημοσιογράφο, "δε μπορούμε να μιλάμε για Visual kei χωρίς τον Mana-sama"
Όλο αυτό το ξέσπασμα ακούγετε σαν προκατάληψη?
σε αυστηρή τη σελίδα θα κάνω αυστηρή κριτική! Θα είμαι ο κακός VK κριτής!

Είναι μια συνέντευξη που θα σας μοιράσει σε στρατόπεδα.

Επίσης οι δημοσιογράφοι ψάχνονται αρκετά σε ότι αφορά τους malice mizer οπότε θα αναφερθούμε σε πολλά παράξενα πράγματα.

Όταν με ρωτούσανε τότε, έγω είχα μιλήσει προφητικά, οπότε έχει αρκετό ενδιαφέρον.

huuu
κάποια πράγματα δε θέλω να γραφτούν, κάποια σαν την πρώτη μου νιότη.
Εντάξει τώρα μπορεί να έχω μια κομψή εικόνα, τότε όμως είχα τα μαλλιά πάνω μέχρι και mohican , κάτι σαν επαναστάτης. huhhuhu,
Η συνέντευξη πιάνει 3 σελίδες.
Και φυσικά μίλησα για video games, (είναι το game lab!)
Και αφού έχω πια ένα επίπεδο γνώσεων σε αυτά, έχω καταντήσει μανιακός σε αυτό.

huhhu, αναρωτιέμαι πως θα εκλάβετε τη συζήτηση.

ΥΓ
Αφού αυτά περισσότερο είναι σχόλια, δεν άνοιξα τελείως το μυαλό μου, παρόλα αυτά είναι μια γενική ιδέα της γνώμης μου (περί των μουσικών σκηνών όχι του concept)
Τέλος πάντων αυτή ήταν η γνώμη όσων το διάβασαν, δε θα δεχτώ παράπονα!

-Μάνα-

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

† Translate